Gyakran Ismételt Kérdések - GYIK
Természetes, hogy sok kérdés kavarog a fejedben, hiszen nem minden nap szeretnél honlapot és vagy logót készítettni, igyekesztem összeszedni, olyan kérdéseket, amiket megszoktak kérdezni tőlem, hogy így is segítselek az információ gyűjtésben 🙂
Általában 3-4 hétre szoktam vállani, ha minden szükséges anyagot át tudsz adni a részemre.
Minden az egyeztetések hatékonyságán múlik általában 3-4 hét elég szokott lenni a tervek elküldésétől a módosítási körök befejezéséig.
Igen foglalkozom minden féle grafikai anyag készítésével, akár poszt készítésről van szó, vagy névjegykártya, szórólap, molino vagy bármilyen digitális vagy offline nyomdai termék megtervezésével.
Ezeknek az elkészülési ideje 1-2 naptól akár 1-2 hét is lehet a munka nagyságától összetettségétől függően.
Amint megkeresel már kezdhetjük is, a szabad kapacitásom függvényében, illetve egyeztetéskor, ha átbeszéltük mire van szükséged a határidő egyeztetése is megtörténik, szerződés kötéssel egyidejűleg.
IGEN sőt nagyon fontosnak tartom, hogy a weboldal elkészülése után is megfelelően karban legyen tartva, biztonság technikailag is fontos a bővítmények frissítése, és esetleges hibák javítása.
Ezen kívűl, ha frissíteni szeretnéd az oldal tartalmát, vagy bővíteni, fejleszteni, különböző csomag ajánlataimban erre is nyújtok megoldást.
Ez egy tartalomkezelő rendszer más néven CMS. Ennek az a célja, hogy leegyszerűsítsek a tartlamak megadását, módosítását, illetve törlését. Kezelőfelülete átlátható könnyen lehet például fel illetve letölteni képeket a weboldalról, ha rendelkezik valaki informatikai tudással és affinitással, akkor akár maga is össze tud állítani egy weblapot.
Az egyszerűség és az átláthatóság mellett, viszont azoknak is megfelelő, akik egy komolyabb, és több lehetőséggel felruházott oldalt szeretnének, mivel igazán jó alapot nyújt a hozzáértő személyeknek. Ez annak köszönhető, hogy nyílt forráskódú, így a kódoláshoz értők tudáj módosítani a kódrendszert, illetve lehetőség van bővítmények, sablonok és beépülő emelek integrálására.
Manapság nincs idejük a vásárlóknak, szolgáltatást igénybe vevőknek, végigjárni a lehetőségeket személyesen megnézni, így a világhaló marad, amit a nap 24 órájában reggel, munkába menet vagy akár éjjel is elérhető, mint egy mindig nyitva lévő pláza.
Ezért fontos, hogy jó benyomást keltsünk, természeresen a különböző social media felületeken is szükséges jelen lenni, de ott az első benyomás, ami számít, hogy megfogjuk az érdeklődőt, tettszenek a tartalmaink a személyiségünk, a közlendőnk, utána, ha már bővebb információra lenne szüksége, ha van honlapja, akkor átkattint, esetleg több képet, árat és részletes termék/szolgálatás leírást kaphat, illetve ezeket össze tudja hasonlítani másokéval, ezek után hozza meg a döntést, hogy szüksége van-e erre a termék/szolgáltatásra vagy sem. Én személy szerint, megbízhatóbbnak és komolyabbnak tekintem azokat a cégeket, akik üzemletetnek weblapot és értékelem, hogy ilyen formában is tudom szemlélni a „kirakatukat”, és hasznos információkhoz jutok. E mellett nagy marketing lehetőséget is tartogat egy gondosan felépített weboldal. Ezen kívű olyan tartalmakat lehet megosztani, ami másoknak hasznára válhat, ami szintén szimpátiát vált ki és későbbiekben potenciális ügyféllé válhat.
A legnagyobb miért van rá szükségem rá, pedig, hogy ez csak a tiéd nem függsz másoktól azt csinálsz vele, amit szeretnél nem vagy szabályok és keretek közé szorítva.
Ez a webdesign, manapság a legmodernebb és legelterjedtebb weboldal tervezési módszer. Teljes egyszerűséggel megfolgalmazva egy olyan tervezési módszer, amiben minden eszközön tökéletesen jelenik meg az oldal. Ez a módszer már a 2000 évektől jelen van.
Számomra fontos, hogy igénybe vedd a fél órás ingyenes konzultációs lehetőségemet, ahol áttudjuk beszélni, hogy mi a célod, mire van szükséged, illetve megtudsz velem ismerkedni és kölcsönösen eltudjuk dönteni, hogy szimpatikusak vagyunk-e egymásnak tudunk-e együtt dolgozni. Kiemelten kezelem ezt a kérdést, mert, ebben a munkafolyamatban a kölcsönös tisztelet és egyetértés, illetve esetleges konfliktus helyzetben az intelligens vitát részesítem előnyben, ami konstruktív és előre viszi a munkát, a cél elérése felé.
Ezek után átküldök neked egy brief-et, azaz kérdésekkel teli dokumentumot, amiben leírásra kerülnek a tervezés és kivitelezésben fontos csapás vonalak, ez neked és nekem is fontos, a munkafolyamat alapköve.
Mielőtt bele vágsz a weboldal készítettésbe, át kell gondolnod, hogy kürölbelül, milyennek szeretnéd látni, milyen tartalmakkal, képekkel töltenéd meg. Ha ezeket átgondolod előkészíted, akkor nagyban meggyorsítja a munkát, főleg, hogy az első megbeszélés alkalmával is sort kerítünk, arra, hogy milyen felépítésben gondolkodsz van-e tartalmad hozzá. Fontos átgondolni, hogy, milyen funkciókat szeretnél a weboldaladon, mivel feleslegesen terhelni az oldalt olyan bővítményekkel, amire nincs is szükséged fölösleges bele építeni. A karbantartási csomag ajánlataim között szerepel olyan csomag is, amiben havi díjba bele tartozik új bővítmény integrálása, tehát nem maradsz le semmiről, akkor sem, ha később szeretnél bővülni.
Ez egy külön szakma, ha elakadnál vagy nem vagy írói vénával megáldva, már van kiépített kapcsolatom szövegírokkal, tudok ajánlani részedre.
Természetesen igen, minden ügyfelemet segítem ezen a téren is, aláírásodra lesz szükségem, hogy a nevedben eljárhassak, számomra fontos, hogy a te tulajdonod a te neveden szerpeljen.